Sunday, April 1, 2012

menguap tutup mulut ye, thanks!!!

salam.....

sekarang aku ada d rumah! welcome to tawau... semalam aku sampai tawau pukul 9.30, time naik kapal terbang tu.. berangan jugak la mau jumpa pilot.. hahaha tapi hampah... no seat 26B, memang belakang la.. lepas tu orang kat sebelah buat hal la pulak... tak mengumpat or menghina.. tapi just nak bagi tau dan nasihat kepada reader-reader sekalian... tolong la.. KALAU MENGUAP SILA TUTUP MULUT OK!!!!

serius la, kalau orang menguap sampai boleh nampak semua anak tekak dan gigi-gigi buruk dia, korang rasa sopan tak? selesa tak? lebih-lebih lagi kalau mulut dia berbau... ehhhhhh tak sopan betul! kalau mulut tu berbau, jangan la menguap macam buaya.. coverla guna tangan sikit, jadi tak jugak orang kat sebelah tu terhidu bau yang tidak wangi itu.... ta kisah la, mulut berbau ka wangi ka.. yang penting kalau menguap please........ tutup mulut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku tak faham la.. kadang-kadang ngeri jugak aku tgk pempuan menguap macam buaya.. hisssssss ada ke patut.. segala aib terbuka kalau menguap macam buaya.. akan dah besar, dan dah diajar cara-cara beradap.. jadilah orang yang beradab sikit.. kalau tak mampu nak buat, atleast buat kat luar rumah, kalau kat rumah  nak menguap macam buaya ke, lembu ke, tapir ke.... suka hati!!!

ok.. sama-sama memperingati diri ok... selamat bercuti!! da..